[Czuwaj] Re: pytanie w sprawie obozu / a jednak się obraca...

Wto, 11 Kwi 2006, 17:51:19 CEST

Dnia wtorek, 11 kwietnia 2006 08:51, Andrzej Rolewicz napisał:

> i co można ?

A sprzęt jak dostarczacie na obóz? Teleporterem? ;)

Zresztą ja bym inaczej na to spojrzał...przecież z tego co piszesz widać
wyraźnie, że pobyt na obozie kosztuje więcej niż 270 zł, tylko, że cześć
kosztów pokrywasz z środków innych niż odpłatność uczestników lub otrzymujesz
kosztem pracy:

za przewóz uczestników - płacą rodzice
za wywóz śmeici - płacą rodzice
za ubezpieczenie - płacą rodzice
za gaz do butli - płaci dostawca gazu
za leki - płaci znajoma aptekarka
miejsce obozowe - w zamian za pracę harcerzy

To, że Ci ludzie chcą za to zapłacić, to jest zupełnie inna sprawa, ale płacą.

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec Warszawa-oliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
"Choć droga jest bez końca. Pozornie bez znaczenia.
 Mniemam, że mam powody by drogi swej nie zmieniać"