RE: Re: [Czuwaj] Re: pytanie w sprawie obozu / ajednak się obraca...

TOGRO.pl togro w togro.pl
Wto, 11 Kwi 2006, 19:06:35 CEST

Mnie interesuje troche inna kwestia. Nie ze zlosliwosci, a zwyklej
ciekawosci i proby upewnienia się, ze wszystko jest zgodne z polskim prawem.
Na razie kwestie etyczne zostawiam z boku.

- kto mianuje komendanta (podpisuje umowe z kierownikiem placowki)?
- czy kadra obozu ma ubezpieczenie OC inne niż harcerskie?
- kto zatwierdza budzet obozu?
- kto kwalifikuje uczestnikow?
- kto podpisuje umowe na rozbicie obozu w konkretnym miejscu?
- kto zglasza oboz do kuratorium, sanepidu i wszystkich swietych?
- kto zalatwie karte kwalifikacyjna? A jeśli nie karte to inny dokument?
- kto wystepuje o dotacje i kto ja rozlicza?
- kto przyznaje dofinansowania dla konkretnych osob? (czyli kto ustala,
który uczestnik ile ma zaplacic?)
- kto przyjmuje rozliczenie finansowe po obozie?
- kto wizytowal Twój oboz w poprzednich latach?

Czekam na odpowiedzi jak najbardziej serio. Zastanawiam się czy ORGANIZATOR
ma swiadomosc co organizuje i czy bierze odpowiedzialnosc za swoje
dzialania.

Pozdrawiam
_______________
Tomasz Grodzki