Re: strona RN ZHP=było: Re: [Czuwaj] re: tani obóz

Czw, 13 Kwi 2006, 13:01:18 CEST

----- Original Message -----
From: "Marcin Goleman" <marcin w wedrownictwo.net>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, April 13, 2006 12:41 PM
Subject: Re: strona RN ZHP=było: Re: [Czuwaj] re: tani obóz

> ch> Ciekaw jestem co słychać w "temacie" serwisu RN ZHP
> ch> Miał być na już, już ....
>
> serwis technicznie jest gotowy od drugiej polowy lutego do
> uruchomienia, po prostu jeszcze 2 komisje nie umiescily nawet minimum
> informacji o sobie wiec nie ma z czym merytorycznie startowac,

A może to dlatego że te 2 komisje nie mają CO napisać ?
;-)  ;-)  ;-)  ;-)    [ wiem, wiem, wredna świnia jestem ;-))))))  ]

A poważniej, to które komisje mają problemy ?
- Komisja statutowo-regulaminowa - hm. Tomasz Naganowski,
- Komisja ds. programu i pracy z kadrą - hm. Katarzyna Krawczyk
- Komisja ds. zarządzania i finansów - hm. Sławomir Waś,
- Komisja ds. wizerunku i rozwoju liczebnego - hm. Andrzej Starski.

> ale mysle ze to kwestia dni,
> przynajmniej mam nadzieje
> ale wiecej pewniie moze napisac o tym Rafal.

Rafale !
Sądzę że nie tylko ja jestem tego ciekaw
:-))))

Czesław