Re[2]: strona RN ZHP=było: Re: [Czuwaj] re: tani obóz

Marcin Goleman marcin w wedrownictwo.net
Czw, 13 Kwi 2006, 13:14:47 CEST

ch> A może to dlatego że te 2 komisje nie mają CO napisać ?
ch> ;-)  ;-)  ;-)  ;-)    [ wiem, wiem, wredna świnia jestem ;-))))))  ]

mysle ze maja ;) podejrzewam ze to kwestia bardziej moze tego ze
nie bylo czasu sie tym zajac lub w tych komisjach nie ma kogos kto
moglby z marszu zajac sie tym, mimo wszystko nawet najprzyjazniesze
CMSy dla kogos kto tego nigdy nie robil nie sa na starcie zbyt
przyjazne ,ale tez mysle ze szybko sie zorganizuja i ewentualnie
przekaza to innym osobom na zasadzie przesylania materialow a ktos
bedzie wrzucal, kwestia organizacji pracy ktora byc moze juz
nastepuje, nie znam szczegolow poniewaz zapewniamy tylko zaplecze
techniczne i realizacje, merytorycznie organizuje sie i realizuje
sama RN.

Pozdrawiam,
 Marcin
mailto:marcin w wedrownictwo.net