[Czuwaj] Zapomniane sprawy

Seascout seascout w go2.pl
Czw, 13 Kwi 2006, 14:28:36 CEST

::
::Po tym pytaniu skojarzyło mi sie inne, o którym kiedys tu dyskutowalismy:
::
::Jak została rozwiązana sytuacja z "dru-chuch-nami" i "dru-chuch-ami"
::imprezujących na Głodówce?
::

Padło to pytanie na RN, z prośbą do władz o przedstawienie informacji w tym
temacie.

Uzyskaliśmy odpowiedź, że sprawa jest trudna.

Z jednej strony, Naczelniczka ukarała Komendantkę chorągwi upomnieniem.
Czyli Naczelniczka uznała, że "coś" się musiało dziać, skoro trzeba za to
kogoś ukarać.

Z drugiej strony - jak opowiadał nam na RN Skarbnik - sprawa się komplikuje,
bo podobno ktoś gdzieś publicznie oskarżył o spożywanie alkoholu jakieś dwie
druhny (ja nie wiem gdzie, wydaje mi się, że w żadnej z relacji które
czytałem nie padły żadne dane identyfikujące). Jedna z tych druhen jest
poważnie chora, ma uszkodzony błędnik i może wyglądać, że się zatacza, a
druga w czasie pobytu na Głodówce miała problem z nogą i ponownie ktoś
złośliwy mógłby uznać, "że nie trzyma pionu".

I te druhny - jak mówił skarbnik - chcą się zwrócić do sądu powszechnego z
pozwem o zniesławienie - choć nie dostaliśmy informacji kto kogo i gdzie
zniesławił.

Więc... sprawa jest w toku.

Seascout