Re: [Czuwaj] Uwłaszczenie w ZHP ;)

hm. Rafal M. Raniowski HR rafal w harcerz.pl
Czw, 13 Kwi 2006, 15:12:56 CEST

----- Original Message -----
From: "Aleksander Senk" <senk w post.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, April 13, 2006 12:19 PM
Subject: [Czuwaj] Uwłaszczenie w ZHP ;)

> Sluchajcie!
> A czemu hufce nie chcą "uwłaszczać" sprzętowo swoich srodowisk?
> Mam na mysli przede wszystkim hufce miejskie, na których terenie działają
> szczepy.

Nie, bo wtedy szczepy juz wogole nie beda trzymaly kontaktu z hufcem ;)
Samodzielny oboz szczepu? Alez to zamach na integracje w hufcu! ;) <ironia>

> Czy to im sie nie opłaca? (ze wzgledu na to, ze o swoje dba się znacznie
> lepiej my uwlaszczamy nawet zastępy :))
>
> Czy nie opłaca się im dążyć do tego, bo obozy były organizowane przez
> srodowiska, a nie przez hufiec?

j.w.

> Czy Zjazd Hufca nie może zdecydować o takim uwłaszczeniu?
> Czy moze po prostu instruktorom takich hufców nie zależy na tym, by miec
> wlasny sprzęt i konieczność zorganizowania obozu na głowie?

Przeciez trzeba z czegos utrzymac hufiec :P No i zintegrowac ;))) Insza
inszoscia jest brak miejsca na przechowywanie sprzetu.

> pozdrawiam
> olek

Ja rowniez i serdecznie ;)
Viking-Szczecin