Odp: [Czuwaj] 1%

Anna Michalina Nowakowska michalina32 w wp.pl
Wto, 18 Kwi 2006, 10:15:35 CEST

Dnia 18-04-2006 o godz. 9:50 <Rafal.Suchocki w pse.pl> napisał(a):
> Zeszłoroczna promocja 1 % w ZHP zebrała wiele pozytywnych głosów. Plakat
> z afroamerykaninem zachowałem sobie jako miłą pamiątkę. ;-)
> Jestem  jednak ciekaw opinii czuwajowiczów na temat pomyslu na
> tegoroczną kampanię 1% (w ZHP).
> Na razie wstrzymam się ze swoimi przemyśleniami. Proszę jednak o
> merytoryczne opinie. O ile to możliwe, przynajmniej z kilkoma
> argumentami.
>
> --
> s00hy
> Hufiec Warszawa Praga Północ

Trudno o merytoryczne argumenty dotyczące wrażeń.
Obłudną metodą kanapki spróbuję tak:

1) podoba mi się, że reklama 1%dla zhp jest np na biletach w Cinema City
2)Projekt ulotek.... nie porywający.
3) a sama kampania ze staruszką - pomysł nawet błyskotliwy, szkoda, że pogłębiający stereotyp, z którym chyba próbujemy się rozstać.
Bo oprócz samego celu zebrania kasy, jest to akcja promocyjna dla całego ruchu.I okazuje się, że nadal naszym hasłem jest przeprowadzanie staruszek przez ulicę. NIE MAMY INNYCH DOBRYCH UCZYNKÓW DO PROMOWANIA??

na koniec kanapki dodam, że dobrze, że ten harcerz jest w miarę umundurowany, chusta nie zwisa mu od lędźwi do pępka itd...

Pozdrawiam poświątecznie
Ania

Darmowy polski poker on-line na Wirtualnej Polsce!
200.000 graczy każdego miesiąca
Rozdajemy dziennie 10 mln wirtualnej gotówki! Zagraj:
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fpk.html&sid=723