[Czuwaj] dyskusje na forum

phm. Jossarian jossarian w harcerstwo.net
Śro, 19 Kwi 2006, 08:55:18 CEST

> I jeszcze uwaga dla nas:
> dziś w audycji znów zostła podkreslona "burzliwa dyskusja instruktorów
harcerskich na forach internetowych"
> Może warto też uważać, co się tam pisze...
Tylko nie to nie kneblujmy sobie sami ust.
Choć jak słyszałem robimy to sami - harcerze- harcerzom gotuja ten los.
Chorągiew Kuj-Pom złożyła doniesienie do prokuratury w sprawie
zniesławienia, w sprawie omawianej tu także "Głodówki". Na początku
myślałem, że to taki "żarcik", że próba przestraszenia ew. świadków, ale nie
prawdziwe działanie.
Otóż właśnie się dowiedziałem, że policja poprosiła GK o udostępnienie
nazwisk i loginów z forum!!!
Świat mi się wali... zaniemówiłem...

Zubek