Re: [Czuwaj] poranna audycja w trócje

Śro, 19 Kwi 2006, 12:09:01 CEST

----- Original Message -----
From: "Anna Michalina Nowakowska" <michalina32 w wp.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, 19 April 2006 07:54
Subject: [Czuwaj] poranna audycja w trócje

> Wlączam rano ulubione radio i.....
> słysze Marcina Binasiaka i Darka Supła
> i o zgrozo!
> Redaktorów, ktorzy prawie słowo w słowo cytują wczorajszy artykuł
> we własnym programie i reportażu.
>
> Pomijam to, co mówił Darek: że nie będzie już zabaw W PRZEKAZYWANIE CORAZ
> KRÓTSZEGO PATYCZKA Z UST DO UST I W CAŁOWANIE!!!!

A tego akurat bym nie żałował... radiostacja, chusteczka i kółka dwa -
zawsze mnie dziwi, co niektórzy młodzi druzynowi widza w obcałowywaniu
druhenek z 4 klasy szkoły podstawowej...

Dominik Jan Domin
PS. Cytatu "Poszukaj sobie kogoś w Twoim wieku" nie zastrzegam i pozwalam
wykorzystywać do woli (albo dowoli).