[Czuwaj] info statut, wyborcza i 1%

marcin wojtczak majcin w autograf.pl
Śro, 19 Kwi 2006, 17:47:09 CEST

phm. Jossarian napisał(a):
> artykuł w wyborczej
> Jesli chodzi o nieszczęsny/szczęsny artykuł, to powtarza się ten sam schemat
> co ostatnim razem, w którym sam osobiście i własnymi "palcyma" napisałem Wam
> informację i wyjaśniłem sprawę - dzięki swiatłej myśli Naczelnego można było
> przeczytać to także w Czuwaj. Mogę tylko powtórzyć pewne argumenty:
> - artykuł czytają przede wszystkim ludzie z poza harcerstwa i dla nich
> wymowa jest taka, że ZHP dba o dzieci i stsra się zrobić wszystko by ich nie
> można było krzywdzić - Ci z Was którzy są rodzicami wiedzą jak to jest
> [...]
wymowa artykułu jest przede wszystkim taka, że w harcerstwie zwariowali,
albo maja tam tulu pedofili, że nawet ręki w kręgu nie mogą sobie podać

nie wiem nad jakim kodeksem pracuje GK, bo w ten , który przygotowywała
Anna Poraj z zespołem jest zupełnie inny niż można wywnioskować z
wyborczej (duża mądrzejszy). Podejrzewam, że chodzi tu o zupełnie inne
wydawnictwo, bo tamten jest niedokończony i prace nad nim przerwano. Tym
bardziej jestem ciekaw co przygotowuje GK i w takim tempie, że dąży to
wydać i rozdać instruktorom przed wakacjami. Ciekaw tez jestem kogo i w
jakich miejscach GK informowała o pracy nad "kodeksem"

Marcin