Re: [Czuwaj] Re: głodówka

phm. Jossarian jossarian w harcerstwo.net
Śro, 19 Kwi 2006, 17:56:07 CEST

> Z tego co sie dowiedzialem policja zwrocila sie na razie o ustalenie
> tozsamosci 3 osob uczestniczacych w dyskusji i wniosek tylko o takie
> czynnosci zostal do niej zlozony. Ale to informacja nieoficjalna
> oczywiscie, zasugerowalem ze warto aby oficjalna pojawila sie
> przynajmniej na tej liscie gdzie na razie uczestnicy dywaguja na
> "wstepnych doniesieniach" ;).
Prokuratury zleciła policji czynności w związku ze "zniewazeniem osób porzez
forum" i policja w ramach swoich działań "podejmuje czynności ustalenia"
tożsamości internautów.
Wiem także, że po zapoznaniu się jutro z samym wnioskiem (bo na razie nie
wiadomo, czy jest to wniosek KCh, czy prywatny jej rzecznika Maćka Sasa) GK
zajmie stanowisko oficjalne.

Zubek
gdyby ktoś chciał ustalac moją tożsamość:
czasem podpisuję sie także jako: zubek67, jossarian, podharcmistrz
Jossarian, phm. Jossarian
a tak naprawdę jestem:
phm. Arkadiusz Bojarun
tel. 0-601 72 81 05
emalia: jossarian w czuwaj.pl, jossarian w harcerstwo.net,
dalsze dane już na priv, ale chętnie je podam - nie trzeba ich ustalać przez
prokuraturę i policję.