[Czuwaj] zly dotyk

Damian D. Kozłowski HO damian w harcerz.pl
Sob, 22 Kwi 2006, 20:04:27 CEST

> 18.04 Kowlak napisał:
> Hej opanujcie się. Od razu na początku tej dyskusji. Przecież nie
> sądzcie chyba, że ktokolwiek z GK mógł powiedzieć, że nie będziemy
> stawać w kręgu.
> Kowlak
> Obejrzałem udostępniony przez Darka Mołodeckiego materiał i po raz kolejny
> zostało powiedziane, że "harcerski instruktor (...) znajdzie się dosłownie
> w przenośni - poza kręgiem". Rozumiem, że dzienniikarze znów byli źle
> poinformowani?=/
> Czy jest wśród nas ktoś kto pracuje nad tym materiałem? Albo widział go
> [...]

Witam,

sluchalem wiadomosci i faktow, i rzeczywiscie utrwalilo mi sie stwierdzenie
"instruktor poza kregiem" oraz cos w rodzaju zandarm z gwizdkiem. Niech
Public Relations sie tym zajmie bo nie najlepiej to poszlo w spoleczenstwo.

Gdy material ogladalem zmontowany przez media bylem w gronie nie majacym
nic wspolnego z harcerstwem - grono studenckie (rodzice, osoby aktywne
zawodowo
na roznych stanowiskach) i wierzcie mi, ze za dobrze tego nie zrozumieli.
Dopiero
gdy odpowiedzialem na kilka pytan polapali jaka moze miec ta instrukcja
idee.

Damian D. Kozlowski
mailto:damian w harcerz.pl
Hufiec          ZHP          Gniezno