[Czuwaj] Koedukacja czy mono?

Nie, 23 Kwi 2006, 22:11:26 CEST

Dnia niedziela, 23 kwietnia 2006 22:07, s00hy napisał:

> W 2001 roku Australijczycy skończyli badanie 270 tys. studentów. Ci, którzy
> uczyli się w szkołach jednopłciowych, osiągali na studiach wyniki o 15-20
> proc. lepsze niż ich koleżanki i koledzy po szkołach koedukacyjnych, a sama
> nauka sprawiała im więcej przyjemności.

No, tak, ale czy porównywano także inne wskaźniki? Bo może kompetencje
społeczne mają gorzej rozwinięte, albo większy jest odsetek homofobów i
narodowców?

;-)

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec Warszawa-oliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
"Choć droga jest bez końca. Pozornie bez znaczenia.
 Mniemam, że mam powody by drogi swej nie zmieniać"