[Czuwaj] Koedukacja czy mono?

marcin wojtczak majcin w autograf.pl
Pon, 24 Kwi 2006, 11:25:05 CEST

Michał Górecki napisał(a):

> [...]
ja dodam jeszcze, że w artykule nie ma prawie nic na temat metodologi
tych badań, więc tak na prawdę nie wiadomo co oznaczają owe wyniki o
15-20% wyższe oraz z kim porównywano szkoły koedukacyjne i czy aby na
pewno porównywane populacje miały identyczne cechy z wyjątkiem koedukacji
i nie wiem, czy w ogóle przeprowadzono jakiekolwiek badania, czy po
prostu porównano wyniki testów na koniec szkoły

w związku z tym, z artykuły wynika wyłączni to, że w szkołach możliwa
jest zarówno koedukacja, jak i rozdzielenie płci, i taki wniosek można z
powodzeniem przenieść i na harcerstwo.

Marcin