[Czuwaj] info statut, wyborcza i 1%

Piotr Kowalski szare.szeregi w wp.pl
Czw, 27 Kwi 2006, 10:40:24 CEST

TOGRO.pl napisał(a):

> [...]
W stołecznej dane podawała księgowość.

Choragwie podawały dane na podstawie informacji, które posiadały (z
wyciągów) lub zbierały je specjalnie od hufców. Oczywiście nie można tu
mówić o ostatnich dniach kwietnia tylko o wcześniejszych miesiącach.
Faktycznie same dane za kwiecień jest trudniej zebrać i trwa to
powiedzmy do końca maja.

Kowlak