[Czuwaj] tragedia w Belgii

Przemysław 'Chaber' Chabros chaber w uznam.net.pl
Czw, 27 Kwi 2006, 12:07:48 CEST

On Cz, Kwietnia 27, 2006 07:43, szare.szeregi w wp.pl wrote:
> Chlopak zamordowany w Belgii (to glosna ostatnio sprawa) byl skautem.
> Mysle sobie, ze byloby dobrze gdyby Naczelniczka wyslala do szefow jego
> organizacji list z wyrazami solidarnosci i wspolczucia. Co Wy na to?
>
> Kowlak

Ja myśle że było by to bardzo na miejscu.

ps. Na onecie są zdjęcia skautów pełniących służbę porządkową. Nawet Ci
najmniejsi..

http://wiadomosci.onet.pl/4873,21,7,pokaz.html
http://wiadomosci.onet.pl/4873,21,5,pokaz.html

--