[Czuwaj] Poszanowanie polskiego prawa Re:Odszkodowanie i komornik

Michał Górecki g00rek w o2.pl
Pią, 28 Kwi 2006, 10:57:56 CEST

Bartek - być może to wynikało jasno, ale to było bardziej "co pomyślą
instruktorzy".

Instruktorzy mojego hufca, którzy właśnie mają wyjechac na wycieczkę
(wyjadą??) odpowiedzą teraz tak jak ja napisałem. Niezależnie od tego jak
powinni. Smutna prawda. To jak z organizowaniem obozów przez HUKsy itp.

Wiadomo jak być powinno, ale jak będzie za dużo kłód pod nogami to... :(