[Czuwaj] "wartości harcerskie"

Orite/Meggy orite.meggy w gmail.com
Pią, 28 Kwi 2006, 11:38:08 CEST

Witam,

przeglądając artykuły na onecie natknęłam się na wywiad z Papciem Chmielem - postaci zapewne wszystkim znanej.
Zaciekawił mnie jeden zwrot - szczególnie w odniesieniu do kampanii 1%:

"kiedy Wydawnictwo Harcerskie zwróciło się do mnie o narysowanie pierwszej książeczki, zaczęło się narzucanie tematów. Pierwsza książeczka, w 1967 roku, była harcerska, wprowadzała Tytusa do harcerstwa. Miały być przy okazji promowane wartości harcerskie, którymi były zbieranie złomu, makulatury i przeprowadzanie staruszków przez jezdnię."

Jak widać od 67 roku ciągle zajmujemy się tylko staruszkami ;)

http://wiadomosci.onet.pl/1331822,2679,kioskart.html

miłego i pogodnego długiego łikendu wszystim listowiczom :)

Meg Pomorska