[Czuwaj] Re: [23WDH] W tym tygodniu nie ma sali...

Piotr Bentkowski bentko w poczta.fm
Pią, 28 Kwi 2006, 21:46:07 CEST

Piotr Bentkowski napisał(a):
> ::
> ::Musimy w ZHP doprowadzić do powstania dokument, w którym rodzic
> wstępującego

Prepraszam - dziwnym trefem fowarodwala mi sie niewlasciwa wiadomosc.
Chodzi mi o przekazanie wiadomosci tej tresci:

    Czolem!

   W ta sobote niestety nie ma sali :(   Ponoc juz sa na sali
gimnastycznej poustawiane lawki na gzaminy pisemne ktore beda w czwartek
i piatek.

Natomiast jesli jest silna grupa pod wezwaniem, kotra ma ochote pograc
outdoorowo to jestem otwarty na propozycje. Niekoenicznie kosz, moze byc
i gala... jesli pogoda dopisze

    Piter.

Swietnie zdjecia do poogladania >>> http://link.interia.pl/f192b