[Czuwaj] Fundusz Grażyńskiego

Przemysław 'Chaber' Chabros chaber w uznam.net.pl
Śro, 2 Sie 2006, 11:52:03 CEST

Dnia Pn Lipca 31 2006, 12:26, Marek Jedynak napisał(a):

> Czy ktoś z Was zatem może mi podesłać regulamin Funduszu na 2006 r.???
> Do tej pory nie znalazłem takowego. Tym bardziej nie znalazłem go na
> stronie www.sponsoring.zhp.pl gdzie chyba powinien być umieszczony.
>
> Marek Jedynak

Proszę bardzo, ja też dopiero się znalazłem. Jestem termin wniosków już
upłną drugi niebawem po wakacjach. Swoją drogą sam news na stronie
sponsoring.zhp.pl to jakaś lekka konspira, chyba dam komuś w drużynie
funkcję "sprawdzacz niusów" żeby znów czegoś nie przegapić.

Zródło:
News: http://sponsoring.zhp.pl/index.php?do=news&navi=0024,0001&id=2305
Regulamin:
http://sponsoring.zhp.pl/index.php?ac=download&serwis=0024&file=zal_uch_17_2006.doc