[Czuwaj] Świadomość marki

Pią, 4 Sie 2006, 14:03:15 CEST

Taka historyjka.

Wczoraj jechałem samochodem w towarzystwie trzech osób. Jedna z nich kobieta,
26 lat, magister psychologii ze specjalizacją kliniczną, pochodząca z Lublina
zna mnie dość słabo. Z tylnego siedzenia, ktoś czytając jakieś dokumenty
dotyczące strategii ZHP powiedział: "nauczyciele mówią w badanaich, że
uczniowie należący do harcerstwa mają lepsze zachowanie i są pilniejsi". Ja
zacząłem sobie coś tam gadać, o tym czy to jest przyczyna, czy przyczyną jest
wychowanie w domu i takie tam...wspomniana wyżej pani chciała się jakoś
włączyć do rozmowy i mówi:

"No, ale to jeszcze pewnie zależy jakie to jest harcerstwo, bo są tak:
Zawiszacy, oni są tacy bardziej europejscy...są te takie no nie wiem jak to
powiedzieć...zuchy postkomunistyczne....no i ZHR"

Zmilczałem, bo od czego tu zacząć.... ;) Ale fajnie podsumował to mój
przyjaciel, instruktor ZHP w stanie spoczynku: "No to niezłą mamy świadomość
marki".

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec ZHP Warszawa-oliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
Nie wolno kaniać się okolicznociom,
A prawdom kazać by za drzwiami stały (Cyprian Norwid)