Re: [Czuwaj] Fundusz Grażyńskiego

Darek Mołodecki miki w miki.jdm.pl
Pią, 4 Sie 2006, 15:38:35 CEST

----- Original Message -----
From: "Tomek" <climbton w poczta.onet.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, August 02, 2006 8:22 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Fundusz Grażyńskiego

> witam wakacyjnie
>
> Te pytania o fundusz grazynskiego to raczej do mnie jako kierownika
> pozyskiwania srodków wiec odpowiadam!
> pytania oczywiscie w skrócie
> Pyt 1. Czemu regulamin tylko na stronie! (konspira!)
> Jaka konspira regulamin był na stonie i w komunikatach do komend choragwi!
> A dalej do hufców i srodowisk (przynajmniej powinny)
>
> Pyt2. O wnioski czy umieszczac je na stronie?
> ( i tu sie zdodze z markiem) Bardzo nieprzemyslany pomysl a to dlatego ze
> nawet teraz zdarzaja sie kopiowane wnioski skladane przez srodowiska a nie
> [...]

do wykorzystania

28. Youth Banki przyznają granty

Youth Banki przyznają granty na działania młodzieżowe w województwie
lubuskim, opolskim, śląskim, wielkopolskim, zachodniopomorskim. Celem
programu jest zwiększanie zaangażowania młodych ludzi w życie społeczności
lokalnej. Program skierowany jest do grup młodzieżowych w wieku 13 - 26 lat
(grupa powinna liczyć przynajmniej 3 osoby). Termin złożenia wniosku upływa
1. każdego miesiąca.

Kryteria formalne:

  a.. Nie ma ograniczeń tematycznych - projekty nie mogą łamać prawa np. nie
mogą głosić treści rasistowskich.
  b.. Projekt powinien zawierać aspekt polsko-niemiecki.
  c.. Odbiorcami planowanych działań powinni być członkowie lokalnej
społeczności, czyli mieszkańcy wsi lub miasteczka, rówieśnicy, dzieci etc.
  d.. Proponowane działania powinny być zaplanowane i realizowane
samodzielnie przez młodych ludzi, a nie być kierowane przez dorosłych.
  e.. O dotację mogą występować zarówno grupy formalne jak i nieformalne.
  f.. Kwota przeznaczona na 1 mikroprojekt to 350 euro.
Termin złożenia wniosku upływa 1. każdego miesiąca.

Więcej informacji: www.youthbank.pl

Darek Mołodecki
www.jdm.pl
gg  1864193