[Czuwaj] Dla drużyn wodnych.

Michał Górecki goo.listy.dyskusyjne w 4zywioly.pl
Czw, 10 Sie 2006, 15:14:39 CEST

Rafal.Suchocki w pse.pl napisał(a):
> Poszukującym taniej alternatywy mundurowej dla drużyn wodnych polecam:
>
> http://wojsko.com.pl/product_info.php?cPath=48&products_id=116
>
> Nie znam się na tym, ale cena i wykonanie wygląda nieźle.
>
> I nie mam nic wspólnego z tym sklepem, nie kupowałem nic w nim, więc nie gwarantuje pewności dostaw ;-)
>
> --
> s00hy
> Hufiec Warszawa Praga Północ
> GG: 1218924

Soo już cię rano ostudziłem. Rozmiary przetrzebione na maksa, zazwyczaj
dość nietypowe i pewnie pojedyncze sztuki.

NO ale jak ktoś wceluje w rozmiar, to rzeczywiście tanio.

No i płatność jedynie przelewem. Dziwne jak na sklep internetowy :]

goo