[Czuwaj] Re: Filmy harcerskie. ( czyżby OT?)

Rafał kmccoy w konto.pl
Czw, 17 Sie 2006, 17:05:57 CEST

Dnia Thursday, 17 of August 2006 12:12, Damian 'słonko' Grzegorczyk
napisał:
> :/ Nagrałem, lecz nie chce odtworzyć to w żadnych innym programie niż
> : tym, których nagrywałem. A nie mam żadnego doświadczenia na
> zmienianie formatu plików video, czy coś w tym stylu. Chyba, że ktoś
> by to potrafił z listowiczów. Ale pliki te mają z 500 Mb - jeden! I to
> też jest ból.

VirtualDub
http://www.virtualdub.org/

Co i jak z tym zrobić:
np tutaj: http://divx.howto.pl/Artykuly

Napisz może jaki masz plik obecnie, czym (jeśli jest) zakodowany i co
chcesz uzyskać.

Pozdrawiam
Rafał

--