[Czuwaj] 1 WDH

Jacek Garboliński garbol w gazeta.pl
Pią, 18 Sie 2006, 11:22:41 CEST

Nie wiem czy coś "Czarna Jedynka"  robi, ale są o niej wiadomości na
http://undhr.info/?id=odruzynach

[cytat]
Szczep 1 Warszawskich Drużyn Harcerskich
 ,,Czarna Jedynka'' im. Romualda Traugutta

- działa przy:
VI Liceum Ogólnokształcącym im. Tadeusza Rejtana w Warszawie; Warszawa, ul.
Wiktorska 30
- kolor chust: czarny
- data założenia drużyny: VIII 1911 r.
- data przyjęcia do Unii: 14 V 1983 r.
  11. 22 Szczep ,,Watra'' im. hm. Kazimierza
   Skorupki
- działa przy:
Szkole Podstawowej nr 60 w Warszawie; Warszawa, ul. Zbaraska 3
- kolor: krajka łowicka
- data założenia drużyny: 1915 r.
- data przyjęcia do Unii: 14 V 1983 r.
[/cytat]