[Czuwaj] 1 WDH

Bartek Szumski szumyk w poczta.onet.pl
Pią, 18 Sie 2006, 12:32:21 CEST

From: "Jacek Garboliński"
> Czy ktoś wie czy wogóle nadal istnieje 1 WDH im. R.Traugutta ?
> Albo od kiedy nieistnieje ?
>
> Czy w VI LO im. Tadeusza Reytana w Warszawie działa wogóle harcerstwo ?
>
> Szumyk

Sorki, oczywiście za dużo wkleiłem - powinno być :
[cytat]
Szczep 1 Warszawskich Drużyn Harcerskich  ,,Czarna Jedynka'' im. Romualda
Traugutta

- działa przy:
VI Liceum Ogólnokształcącym im. Tadeusza Rejtana w Warszawie; Warszawa, ul.
Wiktorska 30
- kolor chust: czarny
- data założenia drużyny: VIII 1911 r.
- data przyjęcia do Unii: 14 V 1983 r.
[/cytat]

Ostatni przydział(jak się nie mylę) do ZHR.

Pozdrawiam
Garbol

:-)

Jasne tylko: http://www.16wdh.pl/undhr/Lista_druzyn.htm
Szczep 1 Warszawskich Drużyn Harcerskich ,,Czarna Jedynka'' im. Romualda
Traugutta
aktualnie nie istniejący - jego tradycje kontynuuje 1WDH-ek
działał przy:
VI Liceum Ogólnokształcącym im. Tadeusza Rejtana w Warszawie;
Warszawa, ul. Wiktorska 30
rok założenia drużyny: sierpień 1911
kolor chust: czarny

Szumyk