[Czuwaj] Filmy harcerskie.

Jerzy Łukaszewicz jeluk w wodn.lublin.pl
Wto, 22 Sie 2006, 11:08:40 CEST

----- Original Message -----
From: "Łukasz Pierzchalski" <admin w torun.zhp.pl>

>A są moze jakieś statystyki tego przedsięwzięcia? Ciekaw jestem ile było
>pobrań :-) i jak szybko sie rozeszła informacja o filmach na liście i poza
>nią :-)

Statystyki sa takie jak nizej. Zamieszczam fragment. Nie mam statystyk,
ktore okresla ile razy pobierany byl okreslony film. Mozemy tylko zapoznac
sie z iloscia przeslanych danych.
Wniosek z tego mozna jednak wyciagnac taki, ze np "Ptaki ptakom" pobrane
byly w ilosci ok. 28 GB. Co daje srednia ilosc pobierania tego pliku - 40
razy.
Poza tym zauwazylem, ze ktos wstawil te pliki do sieci eMule. Mysle, ze to
dobry pomysl. Sam je rowniez udostepnilem. O ile bede mial wlaczony komputer
i bede podlaczony do tej sieci, to rowniez bedzie mozna pbierac.

# Wywołania KB       URL

1 490       28818956 Ptaki_ptakom_dvix_1CD.avi
2 250        5588128 Bojowe_szkoly_dvix.avi
3 178        4138951 Harcerze_slascy_dvix.avi
4 192        3734074 Za_barykada_dvix.avi
5 145        3208262 Komentarz_Ptaki_ptakom_dvix.avi
6  86         728379 Komentarz_Harcerze_slascy_dvix.avi

phm. Jerzy Łukaszewicz
Hufiec lublin ZHP