[Czuwaj] kampania wyborcza

maczgierz w o2.pl maczgierz w o2.pl
Pią, 25 Sie 2006, 10:13:01 CEST

zawitałem do mojego miasta po kilku tygodniach niebytu w nim i co zobaczyłem. kadydat na radnego miasta wywiesił plakat, ze organizuje spotkanie z wyborcami . Po za terminem zdieciem goscia i ugrupowaniem z które reprezentuje było na plakacie jeszcze: Harcerz, dróżynowy, komendant hufca i obozów. tak jakos sie zastranowiłem i nasuneło mi sie ze harcerstwo jest oganizacjia apolityczna, i że niemozna wykożystywać jej do celów politycznych. Gosc o którym pisze faktycznie pełnił te funkcjie jest harcmistrzem ale czy to nie błąd. Chce dowiedzieć i poznac opinie forum.
wielie przepraszam za literówki i błędy.
maciek