[Czuwaj] Jeszcze pytanie o filmy

Jerzy Łukaszewicz jeluk w wodn.lublin.pl
Czw, 31 Sie 2006, 10:18:02 CEST

----- Original Message -----
From: "admiral" <admiral w pomaranczarnia.org>
> <cytat kto="Lukasz Zwiercan">
> [ciach]
>
> Lukasz, a co z krterium "szkodliwosci spolecznej"?

Proponuje uswiadomic sobie jeszcze jedna rzecz:
Prawo dotyczace publikowania utworow muzycznych w Internecie jest inne, niz
prawo dotyczace publikowania licencjonowanych programow komputerowych.
Mozecie np. przekazac (przy zachowaniu pewnych warunkow) przez internet
swojemu bratu, czy sasiadowi empetrojki zrobione z nowo zakupionej plyty,
zeby sobie posluchal, czy jakis film, zeby sobie obejrzal. Ale nie mozecie
tego zrobic z programem  komputerowym. A malo chyba kto o tym wie.
Wiec nie stawiajmy znaku rownosci pomiedzy przekazywaniem filmu "Ptaki
ptakom" i np. przekazywaniem kopii Windowsa XP. Nie mowiac juz nawet o
stronie moralnej tych dwoch, jakze roznych,  przypadkow.

phm. Jerzy Łukaszewicz
Hufiec Lublin ZHP

P.S. Ciekawi mnie, czy organizujac festiwale harcerskie odprowadzacie
tantiemy do ZAIKSU? :-))