[Czuwaj] Jeszcze pytanie o filmy

Czw, 31 Sie 2006, 10:47:41 CEST

Dnia czwartek 31 sierpnia 2006 10:37, Marek Jedynak napisał:

> Jurku, wielkie dzięki!!!
> Kawał dobrej roboty odwaliłeś dla instruktorów z całej Polski.

Ja także jeszcze raz dziękuję. W razie jakichś kłopotów z wymiarem
sprawiedliwości deklaruję swoją pomoc, mogę wystąpić jako świadek obrony,
albo pikietować prokuraturę czy szarpać się z ochroniarzami...

Myślę też, że w ewentualną obronę Jurka i tych, którzy sciągnęli te filmy
zaangarzuje się Gazeta Wyborcza. Z takim zapałem pomagali panu Lagierskiemu
uchylić się od opowiedzialności za długi swojego klubu z wyszynkiem zwracając
uwagę na względy kulturalne, że i w naszym przypadku na pewno znajdą wiele
solidnych argumentów.

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec ZHP Warszawa-oliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
Nie wolno kania�si�okolicznociom,
A prawdom kaza�by za drzwiami stay (Cyprian Norwid)