[Czuwaj] Nasz wizerunek

Michał Górecki goo.listy.dyskusyjne w 4zywioly.pl
Czw, 31 Sie 2006, 10:55:13 CEST

Rafał napisał(a):
> P.S. Tak się jeszcze zastanawiam, czy przed II wojną światową istniały
> podobne drużyny promilitarne i jaki był ich ewentualny wpływ na rozwój
> działania podziemia podczas okupacji.

Polecam artykuł Tomka Nowaka w jednym z Czuwajów (kiedyś o nim pisałem).
Napisał wyraźnie kogo potrzebuje wojsko, a kogo niezupełnie. Na prawde
świetny.

P.S. NAsze samookreślenie w tej kwestii przydałoby się wreszcie aby
jasno i wyraźnie ocenić czy chcemy być w organizacjach międzynarodowych,
które jasno promują pokój, czy też nie chcemy (nasz program jest sprzeczny).