Re: [Czuwaj] Osobowo¶æ prawna a 1 procent

Tomasz Werner twerner w igf.edu.pl
Czw, 7 Gru 2006, 14:58:07 CET

On 7 Dec 2006 at 14:47, Darek Mo³odecki wrote:

>  te  wp³aty przez urzedy  spowoduja  to  ze  druzyny  beda   musialy
> swoich   prosic darczyncow  o przedstawiane dowodow  wplat  zeby
> wyciagnac swoje     pieniadze   bo us   bede  przelewaly globalnie
> jedna   kwote    i to po  31 majau  albo i  pozniej

Nie bedzie chyba dowodow wplat a tylko deklaracja na Picie
Mam obawy ze z US nie bedzie szla informacja kto (jaki podatnik) i
dla kogo deklaruje kwote z 1% wiec srodki nie beda adresowane dla
konkretnej jednostki... Moze to wygladac tak ze podatnik deklaruje ze
chce wplacic na ZHP Choragiew Dolnoslaska druzyne XXX a US tylko
wysle kwote na konto choragwi bez zadnych danych ze to ma trafic do
druzyny XXX. Czy ktos ma jakies dane jak to bedzie rozwiazane czy to
dopiero okaze sie przy PItach za 2007 rok?
T. Werner