[Czuwaj] pytanie sentymentalne

Lukasz Pierzchalski admin w torun.zhp.pl
Śro, 27 Gru 2006, 11:17:18 CET

Oczywiscie :-) Pamietam jak dzisiaj, mimo iz od opcji B minelo juz dobrych
kilkanascie lat :-) Tym bardziej z opcja C pamietam jeszcze lepiej.

Tomaszu, czy móglbys czysto teoretycznie naswietlic celowosc zadanego
pytania? :-)

Pozdrawiam,

phm. Lukasz Pierzchalski
Hufiec ZHP Torun