[Czuwaj] Scouts and Guides Movement in France looking for a partner group in Poland

Piotr Kowalski szare.szeregi w wp.pl
Śro, 1 Lut 2006, 11:25:12 CET

Grażyna Szyndel napisał(a):

>Może kogoś zainteresuje (wiadomość z portalu ngo.pl)
>Grazyna
>
>Scouts and Guides Movement in France looking for a partner group in Poland
>

>Hi !
>We are the "Caravelles" from Saint Médard en Jalles (Bordeaux, South West
>France). We are 12 girls from 15 to 18 years old with 3 young chiefs (2
>girls and 1 boy). We belong to the Scouts and Guides Movement in France
>(Scouts et Guides de France).
>Justine pour les Caravelles
>
> Organizator: Justine Baranowski "Caravelles"
>e-mail: jujubabarkiller w hotmail.com

Nauczyony doświadczeniem z przed kilku lat - chciałem zwrócić uwagę
czytaczy z ZHP, że skauci szukający partnera nie są członkami
organizacji zrzeszonej w WOSM/WAGGGS.

Kowlak