[Czuwaj] NSH

Czw, 2 Lut 2006, 15:46:34 CET

----- Original Message -----
From: <Rafal.Suchocki w pse.pl>
To: <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, February 02, 2006 3:10 PM
Subject: RE: [Czuwaj] NSH

>-----Original Message-----
>From: czesiek.harcerstwo [mailto:czesiek w harcerstwo.net]
>
>To co proponujesz ?
>:-))

Czesiu - przy całym szacunku dla roboty jaką mrówczo wykonujesz, to Twoje
strony stanowią przykład totalnego oldschoolu. Począwszy od kolorystyki i
czcionki, skończywszy na braku tak "nowomodnych" dodatków jak wyszukiwarka.

Niewątpliwie moje spojrzenie jako klasycznego "usera" a nie twórcy stron nie
jest pełne jednak myślę, iż są na liście osoby (harcnet? ZI?) które
stworzyłyby dla Ciebie odpowiedni serwis.

PC==============================
Masz całkowitą rację tylko z tymi chętnymi
do tworzenia stron bywa "cieńko".
Klasycznym przykładem są
www.dokumenty.zhp.pl
które długo nie mogły "ruszyć"
a właściwie to i teraz też "stoją".
To co ja robię jest właściwie
"zatykaniem dziury".
Też jestem zwolenikiem takich "dodatków"
jak wyszukiwarka itp.
ale to nie zależy odemnie a od "techników".
Nie ukrywam też że chętnie przyjmę każdą pomoc
w administrowaniu serwisami:
Dokumenty, CKR, NSH

Czesław