[Czuwaj] Goorek Komisarzem!

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Czw, 2 Lut 2006, 23:14:01 CET

Sławomir Waś napisał(a):
> Na zhp.pl podano info o nowych obowiązkach Goorka. Gratuluję!
> Ufam, że na froncie zagranicy pójdzie nam lepiej niż na odcinku programu.
> Pilnuj wysokości składek zagranicznych Michale!

Akurat sprawy finansowe z racji osobistych upodobań nie będą moim
konikiem, ale oczywiście będe się nimi zajmował na tyle, na ile będzie
to leżało w zakresie moich kompetencji.

Natomiast być może uda się przekonać większość organizacji, że skauci
nie gryzą. I że "I TY JESTEŚ SKAUTEM" ;)

g00rek

P.S. Żeby nie było wątpliwości - w związku z podjęciem przeze mnie
obowiązków komisarza zagranicznego rezygnuję z dotychczasowej funkcji
mianowanego instruktora wydziału wędrowniczego (obecnie zespołu
wędrowniczego), niestety moja doba też ma 24 godziny :(