[Czuwaj] O sposobie prowadzenia dyskusji

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Pią, 3 Lut 2006, 14:53:31 CET

Aczi masz racją Aleksandrze, to nakazujesz co mniej światłym abszytować z
tej listy. Stąd też dowierać do poziomu dyskusyji mi trudno. Dlatego
zabieram swój paludament, bo nikt za mną tążyć nie będzie.

Ech..
--
s00hy