[Czuwaj] O sposobie prowadzenia dyskusji

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Pią, 3 Lut 2006, 16:09:53 CET

Miało iść na czuwaja, a poszło na priv. Podsyłam więc tu:

Witaj Macieju.

Przykro mi, że odebrałeś ten mail jako obraźliwy. Bardziej starałem się
wytłumaczyć Olkowi pewien schemat, niż odnosić się do Twojej osoby. Nie
dostrzegam także abym odniósł się do Ciebie w sposób " pyszałkowaty,
chamski" co przypisujesz mojej skromnej osobie.

Na koniec chciałbym abyś zwrócił uwagę na zwrot "Inaczej inni będą odbierać
nas (czy tego chcemy czy nie )" - z podkreśleniem "inni", oraz zawartości
nawiasu.

Pozostający nadal z szacunkiem
--
s00hy