[Czuwaj] OT O czym uczą w podstawówce [było: ja skautem?]

Sob, 4 Lut 2006, 13:31:16 CET

Dnia piątek, 3 lutego 2006 03:45, Aleksander Senk napisał:

> Proste sie wydaje, nie?
> Tak samo proste jak to, ze nie kazdy prostokąt jest kwadratem i nie
> kazdy czworokąt rąbem.
> Uczą o tym już w podstawówce

Uczą, ale że nie każdy czworokąt jest rombem. O rąbach nic nie uczą... ;)
(http://pl.wikipedia.org/wiki/Romb).

I, ech, to piękny temat, ale ilu uczniów go rozumie... :|

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
"Choć droga jest bez końca. Pozornie bez znaczenia.
 Mniemam, że mam powody by drogi swej nie zmieniać"