[Czuwaj] Romantycy nie powinni byc w ZHP????????????

hm. Rafal M. Raniowski HR rafal w harcerz.pl
Pon, 6 Lut 2006, 13:35:01 CET

----- Original Message -----
From: <Rafal.Suchocki w pse.pl>
To: <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, February 06, 2006 1:11 PM
Subject: RE: [Czuwaj] Romantycy nie powinni byc w ZHP????????????

>Znaczy sie, czy mam rozumiec, ze plan jest taki - wy sie chlopaki
>napracujcie, zorganizujcie jeszcze kilka imprez, zjednoczcie sie z nami
>zeby nurt zachowawczy choc troche oslabic, a potem jak juz zmienimy
>organizacje to... idzcie sobie raczej do ZHR bo do nich bardziej
>pasujecie. Tak ma byc?

Ja tylko w kwestii formalnej. Nie mówimy jeszcze z g00rkiem wspólnym głosem
(choć łączy nas wiele). I idea zjednoczenia sił pochodzi odemnie, nie od
g00rka. Samo zaś spojrzenie g00rka w tej materii mam za nieprzemyślane
cokolwiek.

Choć z tym, że do takowego porozumienia dojść nie może zgadzam się coraz
bardziej :/.

--
s00hy
====

A czemu to tzw. "romantycy" mieli by odchodzic? Przeciez to tez ich
organizacja. Moze to tzw. "pozytywisci" powinni odejsc razem z tzw.
"romantykami"?

BTW: nie podoba mi sie ten podzial i nie jestem za jego stosowaniem :///

Pozdrawiam
Viking