[Czuwaj] Romantycy nie powinni byc w ZHP????????????

Pon, 6 Lut 2006, 14:14:42 CET

----- Original Message -----
From: "Michał Górecki" <g00rek w wp.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, 06 February 2006 13:53
Subject: Re: [Czuwaj] Romantycy nie powinni byc w ZHP????????????

> Rafał! Przecież ty ze swojego ułańskiego wierzchowca widzisz niemalże
> biegun tego podziału :))))

Hm...

Popieram Rafała. Uważam sie za pozytywistę, ale chyba przez czytelników
tejże listy zostałbym wrzucony do romantyków (których nie cierpię).

Sprawa jest wielowymairowa, i nie można klasyfikować jednym podziałem.

Polecam mój post o klasyfikacji - dajcie wszystkie róznicujące czynniki,
okreslcie, jak sa istotne dla każdej z dowolnie definiowanych grup - a ja
wam to przerobię wielowymiarowo (w końcu to moja profesja).

DJD