Re: [Czuwaj] Romantycy i Pozytywiści

Andrzej Grabowski andrzej w harcerstwo.net
Wto, 7 Lut 2006, 17:58:28 CET

Witam!

> Mimo mojej sympatii dla instruktorów z RCŻ
> nie zostałem jego członkiem
> (podobnie jak wielu innych instruktorów
> z "okresu KIHAM" ) własnie z powodu
> oceny skutecznosci działań RCŻ.
> Ale to już całkiem inna "bajka"...

Czesiu  - może powiesz o co Ci chodzi :o(. jesteśmy z tej samej chorągwi .
Kiedy ja w ramach RCZ prowadziłem przez kilka lat kursy, konferencje,
starałem się dać z siebie wszystko i prowadzić szczep, to gdzie Ty byłeś.
Żeby móc zmieniać naszą organizację niekoniecznie
trzeba było być w RCŻ i ja znam takich. Ala nie lubie i nie polubię takich
którzy dużo gardłują i wypowiadają swoje sądy a sami zrobili niewiele.
Jeżeli oceniłeś naszą działalnośc jako mało skuteczną bo nie obaliliśmy
"betonu" to pewnie bedziesz miał rację. Ale nie to było naszym celem.
Dzisiaj jeszcze jest za wcześnie oceniać wpływ naszego ruchu na naprawę
związku
Aha - co do przynależności - ruch był otwarty ale nie dla każdego. I nie
mówię tego po to aby zaznaczyć że np. byłes w nim niemile widziany.
Pozdrawiam

Andrzej