[Czuwaj] mundur komisarza ;)

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Śro, 8 Lut 2006, 16:16:07 CET

Aleksander Senk napisał(a):

> Ech, G00rek :)
> Mysle, ze jeszcze przez jakis czas będziesz "placił" w ten sposob za
> to, ze byles glosem, rzecznikiem, sekretarzem, webmasterem i szefem
> Zespolu Mundurowego oraz projektantem, krawcem i sprzedawca samego
> munduru.
>
> Mysle, ze wiele osób, ktore o reformie mundurowej czytalo przede
> wszystkim na "Czuwaj" zdziwilo by sie, gdyby uslyszalo, ze w Zespole
> Mudnurowym bylo az 5 czy 6 osob :)
> Po niektorych Twoich listach sam mialem takie watpliwosci :)
>
> Miejmy tylko nadzieje, ze efektem tego beda tylko zarty, a nie
> [...]
Olku, to że zazwyczaj słychać tylko rzecznika rządu nie oznacza, że w
rządzie zasiada tylko rzecznik, a nie inne osoby i że to on podejmuje
wszelkie decyzje*.

Tak więc przypominam po raz kolejny, że PROPOZYCJE były przedstawiane
przez Zespół Mundurowy (liczący sześć osób), po zasięgnięciu opinii
różnych środowisk (głównie drogą internetową, ale nie tylko), natomiast
wszelakie decyzje były podejmowane przez Główną Kwaterę, która spotykała
się z Zespołem Mundurowym grubo ponad 10 razy, zazwyczaj po dwie, trzy
godziny.

Te osoby raczej nie dyskutują na liście czuwaj, ani w innych miejscach,
więc nie było o nich słychać, co jest sprawą całkowicie naturalną.

g00rek

* nie dotyczy oczywiście obecnego premiera, który sam sobie rzecznikie,
sterem, żeglarzem i okrętek Kaaaaaziu!!! Kaaaaziuuuu**
** przepraszam, poniosło mnie ;)