[Czuwaj] w odpowiedzi dh Maracewiczowi

Tomasz Maracewicz tomasz.maracewicz w futuro.waw.pl
Wto, 7 Lut 2006, 21:02:24 CET

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net] On Behalf Of Paweł Rozdżestwieński
Sent: Tuesday, February 07, 2006 3:30 PM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: Re: [Czuwaj] w odpowiedzi dh Maracewiczowi

Rozumie, że w dyskusji na argumenty brakuje Druhowi argumentów.
jazlowiak

Cóż. Sprawa jest prostsza.
Zwyczajnie nie odpowiada mi jakość Twojej argumentacji i demonstrowana
niechęć. Zarówno wobec mnie, jak i przypuszczalnie wobec tego co mam do
powiedzenia.
Więc nie męczmy się.
Czuwaj.
Marabut