[Czuwaj] wybory

Czw, 9 Lut 2006, 10:04:50 CET

marcin wojtczak napisał(a):
> Czy dobrze kojarzę, że wraz z zjazdami sprawozdawczymi w hufcach
> odbywają sie wybory delegatów na zjazdy chorągwi?
> A jeżeli dobrze myślę, to czy odbywają się one wg nowej ordynacji?
> A jeżeli tak, to gdzie można ta ordynację znaleźć
>
> Marcin
Właśnie czekałem cały czas na takiego maila. Bo już kilka razy słyszałem
wątpliwości dotyczące tego, którą ordynację stosować. Otóż mamy tylko
jedną ordynację, została ona uchwalona na posiedzeniu RN w dniu 28
stycznia 2006 roku i można ją zaleźć tu:
http://dokumenty.zhp.org.pl/

Ponieważ RN nie wprowadziła żadnych przepisów przejściowych, należy
stosować nową ordynację, nawet, jeżeli część procedury byłą prowadzona
na podstawie starej uchwały.

Pozdrawiam
Rynio