Odp: RE: [Czuwaj] Z cyklu do poczytania

Iwona Jakimowicz ijakimowicz w wp.pl
Czw, 9 Lut 2006, 11:56:59 CET

Dnia 9-02-2006 o godz. 11:47 Seascout napisał(a):

> ::Moze jeszcze za wczesniej krytykowac cos, czego jeszcze nie ma.
>
> Hm... to ciekawe podejście... czyli jeśli rząd zapowie
uchwalenie jakiegoś
> rozporządzenia RM to nie mamy prawa go skrytykować zanim to
rozporządzenie
> nie wejdzie w życie?

 Jezeli go nie znamy to chyba glupio tak krytykowac dla zasady?
Chyba ze ktos z listowiczow je zna?
Ja nie znam i poczekam na konkrety, zeby miec co bronic lub
krytykowac.

Wiem natomiast, ze taki kodeks czy jak to inaczej nazwac dziala u
skautow angielskich i kazdy dorosly (+18) kto byl na eurojamie
musial przejsc takie szkolenie z ichniejszego kodeksu i z tego co
wiem to kazdemu z polskich instrukorow udalo sie do niego
dostosowac. Przypomne, ze Polacy prowadzili tam 12 zajec.

Gaelforce Dance - mistrzowie tańca irlandzkiego!
Muzyka na żywo, perfekcyjna choreografia,
szekspirowska historia miłości... w marcu w całej Polsce!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fgae.html&sid=654