[Czuwaj] Z cyklu do poczytania

Aleksander Senk senk w post.pl
Czw, 9 Lut 2006, 12:21:43 CET

Iwona Jakimowicz napisał(a):

> Moze jeszcze za wczesniej krytykowac cos, czego jeszcze nie ma.

A mozna liczyc, ze zanim zostanie zatwierdzona, ktos z zespolu ja
opracowujacego wysle ja do konsultacji na liste?
Albo przynajmniej na forum?

A co do zaistnialej krytyki... przynajmniej juz wiadomo, co i z jakim
odbiorem sie spotka...

A moze tez dzieki temu co sie teraz dzieje na liscie, GK nie ograniczy
sie do instrukcji, a stworzy gleboki material, ktory pokaze sytuacje
wielowymiarowo, z roznymi mozliwymi konsekwencjami, ktory raczej bedzie
ostrzegal i uwrazliwiał, niz zakazywał konkretnych dzialan?

pozdrawiam
olek