[Czuwaj] Dla rozluźnienia atmofery.

Czw, 9 Lut 2006, 13:17:32 CET

WIem, że to nie temacie pedofilów, molestowania i innych łobuzerskich
zachowań.

Wiem też, troszkę się spóźniam, bo chcę napisać o czymś, co ukazało się
w biuletynie z 27 stycznia, ale dopiero zauważyłem ( człowiek nudzi się
na urlopie, to śmiga po necie:))

Mianowicie, czy zauważyliście na stronach fotokopie naszej polisy
ubezpieczeniowej? Polecam
http://dokumenty.zhp.pl/index.php?act=item&id=262,70,1

Zwłaszcza strona 1. I pytanie Czy suma ubezpieczenia w klauzuli 4
wynosi 100 czy 500 tysięcy ??

Niby lata człowiek ma, a każdego dnia potrafią zadziwić... Podobno na
radcę prawnego wydajemy miesięcznie 7600 zł ( informacja GK z ostatniej
RN ) a mamy skreślenie na polisie ubezpieczonej, nieomówione, bo po co.
Ale może sie czepiam.

Rynio