Re: [Czuwaj] Reguły postępowania przeciw molestowaniu

Czw, 9 Lut 2006, 14:11:18 CET

----- Original Message -----
From: "Ryszard Rutkowski" <ryszardrutkowski w tlen.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, 09 February 2006 13:47
Subject: Re: [Czuwaj] Reguły postępowania przeciw molestowaniu

> No nie mówiłbym nic, ale to kolejny raz się pojawia, więc malutkie
> sprostowania. Ta granica ( o ile o tej samej granicy mówimy ) w polskim
> prawie jest na 15 roku życia.
> A do Statutu zaglądam i co?

Oh, rany JULEK!!

Podawałem PRZYKŁAD (całkowicie przykładowy, jak to z przykładami bywa)
stosunku (ale nie seksualnego) w naszej organizacji do przestrzegania
procedur, taki jak tak, ze DRUZYNOWY musi MIEĆ 16 LAT. TAK JEST W STATUCIE I
W USTAWIE O STOWARZYSZENIACH.

JASNE??

Dlatego też się obawiam, ze kolejna intrukcja stanie sie celem samym w sobie
(aby władze miały podkładke), a nie narzędziem. Albo co gorsza, narzędziem
wykorzystywanym li tylko do pozbywania sie niepokornych... "pedofil jeden,
dotknął harcerza lata 12, poprawiał mu chuste i zawinięty kołnierz",
"pedofil, zuch sie przewrocił, a on PODAŁ MU REKĘ i pomógł wstać, zboczeniec
jeden"!!

DJD