[Czuwaj] 2 pytania

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Czw, 9 Lut 2006, 17:16:53 CET

Drodzy listowicze. Mam 2 pytania o Wasze opinie.
1. Czy w związku z osobistym absolutorium udzielamy go tylko aktualnemu na Zjeździe składowi Komendy Hufca, czy także członkom KH, którzy w trakcie kadencji zrezygnowali z funkcji? (czy to rok wcześniej, czy dzień przed Zjazdem)
2. Jak załatwić sprawę odwołań od uchwał Zjazdów Hufców przed Zjazdami Chorągwi skoro nie ma jeszcze Rad Chorągwi?

Wiem, że to może ja powiniem znać pytania na te odpowiedzi... Ale czyż lista nie jest po to by służyć pomocą?
Pozdrawiam.
SW